PRAWO DO REKLAMACJI
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia wniosku do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy sporu pomiędzy Klientem a podmiotem rynku finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, www.rf.gov.pl)
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
3. Reklamacje można zgłosić w następujący sposób:
a) pisemnie na adres siedziby Polskiego Biura Brokerskiego Sp. z o.o. ul. Długosza 2-6 , 51-162 Wrocław
b) osobiście w siedzibie Polskiego Biura Brokerskiego Sp. z o.o.
c) drogą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres : reklamacje@pbb.pl
4. Reklamacje rozpatrywane są przez Wiceprezesa Zarządu
5. Polskie Biuro Brokerskie Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania
6. W szczególnie skomplikowanych przypadkach Polskie Biuro Brokerskie Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.
INFORMACJA O CHARAKTERZE OTRZYMYWANEGO WYNAGRODZENIA
1. Polskie Biuro Brokerskie Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Zakładu Ubezpieczeń w postaci prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej.